EN   SK   CZ  FR
CRM helper logo
  • Úvod
  • CRM tipy
  • Novinky
  • Dodávatelia CRM
  • O nás
« SPÄŤ NA ZOZNAM DODÁVATEĽOV
Logo - S4B s.r.o.

S4B s.r.o.

  • Prehľad
  • Produkty
  • Hodnotenie
  • Referencie

eWay-CRM® má za cieľ pomáhať spoločnostiam po celom svete byť skutočne efektívnymi. Toto poslanie odhodlane a profesionálne napĺňa už viac ako 10 rokov.

Z tohto dôvodu je eWay-CRM® zakomponovaný priamo do Microsoft Outlooku. Meníme tak dôverne známe prostredie Outlooku na plnohodnotný CRM nástroj pre riadenie klientov, obchodu a projektov. Nechýbajú ani profesionálne e-mailové kampane. S eWay-CRM je možné okrem PC či tabletu pracovať tiež cez mobilnú aplikáciu.

Podľa vlastnej preferencie môžete používať buď vlastný server, alebo využiť náš CLOUD.

Buďte efektívni! S eWay-CRM. Najlepším CRM v Outlooku.

 


« SPÄŤ NA ZOZNAM DODÁVATEĽOV

eWay-CRM

eWay-CRM je najlepšie CRM integrované v Outlooku. Pomáha riadiť Zákazníkov, Príležitosti, Projekty a obsahuje aj profesionálny Marketingový modul. S eWay-CRM môžete zdieľať Outlook s tímom - emaily, úlohy, kalendár a kontakty. Emaily, poznámky, dokumenty a iné náležitosti, ktoré sú na karte položky. Teraz dostupná aj na iOS / Android.

eWay-CRM má rôzne moduly, ktoré spĺňajú širokú škálu požiadaviek. Medzi tie najpopulárnejšie patria:

1) Spoločnosti a Kontakty, ktoré sa zvyčajne používajú pre existujúcich klientov a partnerov.

2) Modul Príležitosti umožňuje presunúť potenciálnych zákazníkov prostredníctvom workflow (pracovných postupov) od zadania prvých kontaktov až po uzavretú ponuku. Príležitosti možno previesť aj na projekty, spoločnosti a kontakty.

3) Projekty Vám umožnia doručiť Vaše produkty a služby klientovi a v prípade, že proces trvá dlho, možno ho rozdeliť na etapy.

4) Modul Marketing má vstavanú funkciu hromadnej korešpondencie, ktorá umožňuje odosielať personifikované e-maily s prílohami, zbierať spätnú väzbu, prepájať Kampaň s Google Analytics, sledovať dôvody odhlásenia alebo nastavovať oneskorené odosielanie.

Prispôsobenie

eWay-CRM je plne prispôsobiteľný. V rámci celého systému môžete vytvárať vlastné pracovné postupy, neobmedzený počet vlastných polí (8 typov) a kategórií pre správu už zavedených procesov. Aby ste nezabudli vyplniť dôležité informácie, môžete vytvárať povinné polia alebo skryť tie, ktorá už nepotrebujete.

Užívateľské oprávnenia

Administratívne funkcie zahŕňajú rôzne oprávnenia - od režimu iba na čítanie až po plne neobmedzený prístup.

Mobilná verzia

Android a iOS aplikácia Vám umožnia prácu na cestách aj v offline režime.

Je tiež možné posielať automatické oznámenia, vytvárať automatické úlohy, vydávať ponuky/ faktúry, generovať reporty, sledovať dochádzku a pod.

 

« SPÄŤ NA ZOZNAM DODÁVATEĽOV
Dodávateľa zatiaľ nikto nehodnotil
« SPÄŤ NA ZOZNAM DODÁVATEĽOV

Brilon s.r.o.


Brilon, a. s. je moderná, dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, ktorá systematicky prináša na český trh nové technológie v oblasti TZB.


Počet zamestnancov: 15
Obrat: 186 000 000 Kč
Web: www.brilon.cz
Detail referencie
« SPÄŤ NA ZOZNAM DODÁVATEĽOV
Počet zamestnancov:5
Počet konzultantov:2
Počet programátorov:7
Doba na trhu:6
Počet implementácií:730
Aktívni zákazníci:450
Obrat 2022: 0 - 999,999 tis. EUR

Hodnotit dodavatele


Odoslať správu dodávateľovi

Nejaký text na 1-2 riadky textu

Nejaký text na 1-2 riadky textu

LinkedIn Youtube
© 2023 SMIT Services s.r.o.
+420 731 542 630 info@vyber-sw.sk
  • newsletter
  • Obchodní podmínky
  • Co je CRM systém?