S4B s.r.o.
eWay-CRM® má za cieľ pomáhať spoločnostiam po celom svete byť skutočne efektívnymi. Toto poslanie odhodlane a profesionálne napĺňa už viac ako 10 rokov.
Z tohto dôvodu je eWay-CRM® zakomponovaný priamo do Microsoft Outlooku. Meníme tak dôverne známe prostredie Outlooku na plnohodnotný CRM nástroj pre riadenie klientov, obchodu a projektov. Nechýbajú ani profesionálne e-mailové kampane. S eWay-CRM je možné okrem PC či tabletu pracovať tiež cez mobilnú aplikáciu.
Podľa vlastnej preferencie môžete používať buď vlastný server, alebo využiť náš CLOUD.
Buďte efektívni! S eWay-CRM. Najlepším CRM v Outlooku.
« SPÄŤ NA ZOZNAM DODÁVATEĽOV
eWay-CRM
eWay-CRM je najlepšie CRM integrované v Outlooku. Pomáha riadiť Zákazníkov, Príležitosti, Projekty a obsahuje aj profesionálny Marketingový modul. S eWay-CRM môžete zdieľať Outlook s tímom - emaily, úlohy, kalendár a kontakty. Emaily, poznámky, dokumenty a iné náležitosti, ktoré sú na karte položky. Teraz dostupná aj na iOS / Android.
eWay-CRM má rôzne moduly, ktoré spĺňajú širokú škálu požiadaviek. Medzi tie najpopulárnejšie patria:
1) Spoločnosti a Kontakty, ktoré sa zvyčajne používajú pre existujúcich klientov a partnerov.
2) Modul Príležitosti umožňuje presunúť potenciálnych zákazníkov prostredníctvom workflow (pracovných postupov) od zadania prvých kontaktov až po uzavretú ponuku. Príležitosti možno previesť aj na projekty, spoločnosti a kontakty.
3) Projekty Vám umožnia doručiť Vaše produkty a služby klientovi a v prípade, že proces trvá dlho, možno ho rozdeliť na etapy.
4) Modul Marketing má vstavanú funkciu hromadnej korešpondencie, ktorá umožňuje odosielať personifikované e-maily s prílohami, zbierať spätnú väzbu, prepájať Kampaň s Google Analytics, sledovať dôvody odhlásenia alebo nastavovať oneskorené odosielanie.
Prispôsobenie
eWay-CRM je plne prispôsobiteľný. V rámci celého systému môžete vytvárať vlastné pracovné postupy, neobmedzený počet vlastných polí (8 typov) a kategórií pre správu už zavedených procesov. Aby ste nezabudli vyplniť dôležité informácie, môžete vytvárať povinné polia alebo skryť tie, ktorá už nepotrebujete.
Užívateľské oprávnenia
Administratívne funkcie zahŕňajú rôzne oprávnenia - od režimu iba na čítanie až po plne neobmedzený prístup.
Mobilná verzia
Android a iOS aplikácia Vám umožnia prácu na cestách aj v offline režime.
Je tiež možné posielať automatické oznámenia, vytvárať automatické úlohy, vydávať ponuky/ faktúry, generovať reporty, sledovať dochádzku a pod.
Brilon s.r.o.
Brilon, a. s. je moderná, dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, ktorá systematicky prináša na český trh nové technológie v oblasti TZB.