EN   SK   CZ  FR
CRM helper logo
  • Homepage
  • CRM tips
  • News
  • CRM suppliers
  • About us
« BACK TO LIST OF SUPPLIERS
Logo - S4B s.r.o.

S4B s.r.o.

  • Overview
  • Products
  • Evaluation
  • References

eWay-CRM® má za cieľ pomáhať spoločnostiam po celom svete byť skutočne efektívnymi. Toto poslanie odhodlane a profesionálne napĺňa už viac ako 10 rokov.

Z tohto dôvodu je eWay-CRM® zakomponovaný priamo do Microsoft Outlooku. Meníme tak dôverne známe prostredie Outlooku na plnohodnotný CRM nástroj pre riadenie klientov, obchodu a projektov. Nechýbajú ani profesionálne e-mailové kampane. S eWay-CRM je možné okrem PC či tabletu pracovať tiež cez mobilnú aplikáciu.

Podľa vlastnej preferencie môžete používať buď vlastný server, alebo využiť náš CLOUD.

Buďte efektívni! S eWay-CRM. Najlepším CRM v Outlooku.

 


« BACK TO LIST OF SUPPLIERS

eWay-CRM

eWay-CRM je najlepšie CRM integrované v Outlooku. Pomáha riadiť Zákazníkov, Príležitosti, Projekty a obsahuje aj profesionálny Marketingový modul. S eWay-CRM môžete zdieľať Outlook s tímom - emaily, úlohy, kalendár a kontakty. Emaily, poznámky, dokumenty a iné náležitosti, ktoré sú na karte položky. Teraz dostupná aj na iOS / Android.

eWay-CRM má rôzne moduly, ktoré spĺňajú širokú škálu požiadaviek. Medzi tie najpopulárnejšie patria:

1) Spoločnosti a Kontakty, ktoré sa zvyčajne používajú pre existujúcich klientov a partnerov.

2) Modul Príležitosti umožňuje presunúť potenciálnych zákazníkov prostredníctvom workflow (pracovných postupov) od zadania prvých kontaktov až po uzavretú ponuku. Príležitosti možno previesť aj na projekty, spoločnosti a kontakty.

3) Projekty Vám umožnia doručiť Vaše produkty a služby klientovi a v prípade, že proces trvá dlho, možno ho rozdeliť na etapy.

4) Modul Marketing má vstavanú funkciu hromadnej korešpondencie, ktorá umožňuje odosielať personifikované e-maily s prílohami, zbierať spätnú väzbu, prepájať Kampaň s Google Analytics, sledovať dôvody odhlásenia alebo nastavovať oneskorené odosielanie.

Prispôsobenie

eWay-CRM je plne prispôsobiteľný. V rámci celého systému môžete vytvárať vlastné pracovné postupy, neobmedzený počet vlastných polí (8 typov) a kategórií pre správu už zavedených procesov. Aby ste nezabudli vyplniť dôležité informácie, môžete vytvárať povinné polia alebo skryť tie, ktorá už nepotrebujete.

Užívateľské oprávnenia

Administratívne funkcie zahŕňajú rôzne oprávnenia - od režimu iba na čítanie až po plne neobmedzený prístup.

Mobilná verzia

Android a iOS aplikácia Vám umožnia prácu na cestách aj v offline režime.

Je tiež možné posielať automatické oznámenia, vytvárať automatické úlohy, vydávať ponuky/ faktúry, generovať reporty, sledovať dochádzku a pod.

 

« BACK TO LIST OF SUPPLIERS
Nobody has evaluated this supplier yet
« BACK TO LIST OF SUPPLIERS

Brilon s.r.o.


Brilon, a. s. je moderná, dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť, ktorá systematicky prináša na český trh nové technológie v oblasti TZB.


Number of employees: 15
Turnover: 186 000 000 Kč
Website: www.brilon.cz
Reference detail
« BACK TO LIST OF SUPPLIERS
Number of employees:5
Number of consultants:2
Number of programmers:7
Years on the market:6
Number of implementations:730
Active customers:450
Turnover 2022: 0 - 999,999 tis. EUR

Hodnotit dodavatele


Send message to supplier

Some text (1-2 rows)

Some text (1-2 rows)

LinkedIn Youtube
© 2023 SMIT Services s.r.o.
+420 731 542 630 info@vyber-sw.sk
  • newsletter
  • Obchodní podmínky
  • Co je CRM systém?